Картки для індивідуального опитування

Українська мова, 2 клас

«Прикметник»

1 - варіант

1.     Допиши речення.

Прикметники – це слова, які виражають ознаки предметів і відповідають на питання ___________________________ .

2.     До поданих слів добери по три ознаки.

Яблуко - __________________________

Лимон - __________________________

3.     Підкресли прикметники.

Конвалія любить темні ліси. Маленькі, білі дзвіночки ховаються в широких, зелених листках.

2 – варіант

1.     Допиши речення.

Прикметники – це слова, які виражають ознаки предметів і відповідають на питання ___________________________ .

2.     До поданих слів добери по три ознаки.

Помідор - __________________________

Огірок - __________________________

3.     Підкресли прикметники.

Був ясний, сонячний день. Діти збирали білі ромашки. Раптом подув холодний вітер. На небі з’явилися темні  хмари. Полив дощ.

3 - варіант

1.     Допиши потрібне слово.

Цукор солодкий, а цибуля _____________.

Заєць маленький, а слон ______________.

Зал широкий, а коридор ______________.

2.     Утвори словосполучення за зразком:

(Сонце) ранок – сонячний ранок.

(Зелень) трава - ______________________.

(Яблуко) сік - ________________________.

(Радість) день - ______________________.

3.     Напиши три прикметника: ____________________________________

4 – варіант

1.     Допиши потрібне слово.

Лимон кислий, а цукор ______________.

День світлий, а ніч  _________________.

Дерево високе, а трава ______________.

 

2.     Утвори словосполучення за зразком:

(Сонце) ранок – сонячний ранок.

(Холод) дощ - ______________________.

(Мороз) день - _______________________.

(Ліс) ягоди - ________________________.

3.     Напиши три прикметника: ______________________________

 

Картки для індивідуального опитування

Українська мова, 2 клас

«Службові слова»

1 - варіант

1.     Прочитай текст. Запиши потрібні службові слова.

Лисиця живе ___ лісі. ___ неї руда шубка. Хвіст довгий ___ пухнастий, гострі зуби. Лисиця дуже хитра. Вона ловить ___ їсть мишей та зайців.

2.     Прочитай. Склади речення, додаючи потрібне службове слово.

ростуть, плакучі, водою, верби.

____________________________________________________

 

2 – варіант

1.     Прочитай текст. Запиши потрібні службові слова.

___ усі пори року калина красива ___ корисна. Плоди калини червоного кольору, смачні ___ соковиті. ___ калини готують різні страви. Вона відома ___ народній медицині.

2.     Прочитай. Склади речення, додаючи потрібне службове слово.

літають, білі, морем, чайки.

________________________________________________________

 

 

 

 

Картки для індивідуального опитування

Українська мова, 2 клас

«Апостроф»

1 – варіант

1.     Вставити у словах апостроф, де треба.

Пір_я, бур_як, моркв_яний, в_юн, під_їзд, ластів_ята, матір_ю, жаб_ячий, полум_я, в_язати, б_ються, п_ять.

2.     Зробити звуко-буквений аналіз першого і останнього слова.

_______________________________________________________________

 

2 – варіант

1.     Вставити у словах апостроф, де треба.

Солов_ї, подвір_я, бур_я, п_ятниця, м_ясо, ім_я, духм_яний, голуб_ята, бур_ян, кам_яний, здоров_я, з_їсти.

2.      Зробити звуко-буквений аналіз першого і останнього слова.

_______________________________________________________________

 

 

 

Картки для індивідуального опитування

Українська мова, 2 клас

«Спільнокореневі слова»

1 - варіант

1.     Допиши речення.

Корінь слова - ______________________________________

 

2.     Випиши зайве слово. Добери до нього спільнокореневе слово.

Маленький, змалку, малюнок.

______________________________________

3.     Добери слово-дію, слово-ознаку. Познач корінь.

Темнота - ______________________________

 

2 - варіант

1.     Допиши речення.

Корінь слова - _______________________________________

 

2.     Випиши зайве слово. Добери до нього спільнокореневе слово.

Будити, розбудити, будувати.

_______________________________________

3.     Добери слово-дію, слово-ознаку. Познач корінь.

Зелень - ________________________________

 

3 - варіант

1.     Допиши.

Спільнокореневі слова - _______________________________

2.     Випиши групами споріднені слова. Познач корені.

Свято, рятівник, порятунок, відсвяткувати, рятувати, святковий.

1.______________________________________

2.__________________________________

3. З одним із слів склади і запиши речення: _________________________

 

4 – варіант

1.     Допиши.

Спільнокореневі слова - ________________________________

2.     Випиши групами споріднені слова. Познач корені.

Сир, морозяний, приморозило, сирний, сирок, морозець.

1.______________________________________

2.__________________________________

3. З одним із слів склади і запиши речення: __________________________

 

Картки для індивідуального опитування

Українська мова, 3 клас

«Текст»

1 - варіант

1. Текст — це:

а) окремі речення;   б) об’єднані за змістом речення;    в) зв’язна розповідь.

2. Визнач тип тексту.

І  чому  ж  така  красива  наша  школа  восени?  Бо  навколо  школи  ростуть квіти. У садку достигають яблука. Але найбільше прикрашають школу дитячі голоси.

а) Розповідь;                 б) міркування;              в) опис.

3. Добери заголовок до тексту.

____________________________

Кіт побачив на дереві гніздо, у якому пищали пташенята. Він поліз на дерево. Прилетів старий дрізд. Він став клювати кота. Кіт злякався і втік.

4. Познач цифрами речення в такому порядку, щоб вийшов текст.

□На ньому було дупло. □В лісі росло дерево. □Там жила білка. □Вони були маленькі. □У неї були білченята. □Мати навчала своїх малят здобувати собі їжу.

2 – варіант

1. Текст складається:

а) із зачину, основної частини, кінцівки;    б) із заголовка, абзаців;   в) із речень.

2. Визнач тип тексту.

У лісі діти знайшли зайченят. У руки їх брати не можна. Почує людський дух зайчиха й побоїться до маляти підійти. Так і загине зайченя з голоду.

а) міркування;               б) опис;               в) розповідь.

3. Добери заголовок до тексту.

_______________________________

У мами сьогодні день народження. Петрусь і Василько пішли до лісу. Вони нарвали  квітів  і  подарували  їх  мамі.  Матуся  дуже  зраділа.  Вона  похвалила синів.

4. Познач цифрами речення в такому порядку, щоб вийшов текст.

І  журавель  видужав. Восени  хлоп’ята  знайшли  в  кущах журавля.  Хлопчики принесли його в село. У птаха було поранене крило. Діти довго лікували журавлика.

 

Картки для індивідуального опитування

Українська мова, 3 клас

«Речення»

1 – варіант

1.Обери варіант.

Речення – це …

а) слово;      б) кілька слів;      в) слова, що виражають закінчену думку.

2.Зєднай стрілочками речення та вид речення за метою висловлювання.

Добрий вечір, зайчику, куди йдеш?                                    Розповідне

Хай буде мир у всьому світі.                                      Питальне

Іринка приїхала з мамою до Харкова.                       Спонукальне

3.Розділи текст на речення. Постав розділові знаки.

         Ліс ще дрімає а що ж діється із синім небом воно грає усякими барвами стрепенувся врешті ліс і собі заграв як цікаво за цим спостерігати

 

 

2 – варіант

1.Обери варіант.

Речення – це …

а) кілька слів;      б) слова, що виражають закінчену думку;      в) слово.

2.Зєднай стрілочками речення та вид речення за метою висловлювання.

Спи, засни, моя дитино.                                             Розповідне

У старому лісі жило двоє жабенят.                             Питальне

Що за спів бадьорий лине у ранковий час?                Спонукальне

3.Розділи текст на речення. Постав розділові знаки.

         Що це весело дзюрчить це лісовий струмок на його дні видно кожен камінчик по високому небу біжать хмарки над землею літає павутина чудова осіння пора

 

 

 

Картки для індивідуального опитування

Українська мова, 3 клас

«Слово. Значення слова»

1 – варіант

1.Знайди й підкресли слова, вжиті в переносному значенні.

1) Мама ласкаво дивиться на дитину.

2) Тепле сонечко дивиться у віконце.

3) У цієї дитини золоте серце.

4) У Віктора гострий погляд, залізний характер.

2.Знайди слова, однакові за написанням. Підкресли їх, постав наголос.

1) Журавлина – корисна ягода.      2) Журавлина пісня була останньою.

      3) У норі сидять лисички.             4) У лісі ми збирали лисички.

2 – варіант

1.Знайди й підкресли слова, вжиті в переносному значенні.

1) Вітер з гаєм розмовляє, шепче з осокою.

2) Над бурхливим морем літали буревісники.

3) Між друзями відбулася бурхлива розмова.

4) Ліс заснув, спить озеро.

2.Знайди слова, однакові за написанням. Підкресли їх, постав наголос.

1) Я отримав лист від друга.   2) Кленовий лист довго кружляв у повітрі.

    3) Для школи купили нові плакати.    4) Я не буду більше плакати.

3 – варіант

1.Підкресли багатозначні слова.

Риба, зошит, язик, земля, півень, коса.

2.Запиши слова, протилежні за значенням.

Ворог - ______________ . Сум - ______________ .

3.Яке словосполучення у прямому значенні?

а) ласкаве слово;                    б) ласкава бабуся;                  в) ласкаве сонце.

4.Обери відповідний фразеологізм: взяти ноги на плечі.

а) роззутися;                          б) станцювати;              в) побігти.

5.Добери близькі за значенням слова (синоніми) до слова цінний.

а) дорогий;                   б) дешевий;                            в) великий.

6.Склади 2 речення зі словом ручка у різних значеннях.

 

Картки для індивідуального опитування

Українська мова, 3 клас

«Ненаголошені е, и, що перевіряються наголосом»

1 – варіант

1.Вставити пропущені букви. Записати перевірні слова.

Ш__рокий - _______________               С__ніє - _______________

В__чірній - _______________                 С__ло - _______________

Л__генький - ______________               К__янин - _____________

З__ма - __________________                 Щ__бетання - ___________

В__рбовий - _____________                  Кр__чати - _____________

2.Визнач корінь у словах. Підкресли слово, яке буде перевірним для інших слів: димок, димовий, дим, диміти.

 

2 – варіант

1.Вставити пропущені букви. Записати перевірні слова.

Л__сточок - _____________                   С__стра - ______________

В__чори - _______________                  З__мовий - _____________

В__сло -  _______________                    Гл__бокий - ____________

В__сна - ________________                   К__лимок - _____________

Кн__жки - ______________          Пол__вати - ____________

2.Визнач корінь у словах. Підкресли слово, яке буде перевірним для інших слів: стежина, стежка, стежиночка.