КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МАТЕМАТИКИ № 1

 

1 варіант

1. Розв’язати задачу.

Петрик  знайшов  18  грибів,  а  Оленка  —  у  3  рази  менше.  Скільки  всього грибів знайшли діти?

2. Обчислити вирази.

49 + (27 - 5) =                        5 · 7 + 8 · 6 =             (32 - 24) : 4 =

3. Порівняти.

72 год □ 3 доби

4. Розв’язати рівняння.

56 : х = 8

5. Накресли прямокутник АВСD зі сторонами 4 см і 3 см. Знайди периметр даного прямокутника.

 

6. Додаткове завдання.

У Марійки та Оксани порівну кубиків. Марійка дала Оксані 8 кубиків. У кого кубиків стало більше і на скільки?

 

2 варіант

1. Розв’язати задачу.

Учні другого класу посадили 5 яблунь, а учні третього  класу - у 2 рази більше.  Скільки  всього яблунь посадили діти?

2. Обчислити вирази.

27 + (46 - 3) =                        7 · 6 + 9 · 3 =            (90 - 45) : 5 =

3. Порівняти.

3дм □ 25см

4. Розв’язати рівняння.

63 : х = 9

5. Накресли прямокутник АВСD зі сторонами 5 см і 2 см. Знайди периметр даного прямокутника.

 

6. Додаткове завдання.

У Дмитра і Павла було порівну солдатиків. Дмитро дав Павлові 7 солдатиків. У кого солдатиків стало більше і на скільки?

КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МАТЕМАТИКИ № 2

 

1 варіант

1. Задача.

Фермер  привіз  на  базар  5  ящиків  яблук,  по  8  кг  у  кожному,  і  7  ящиків груш, по 7 кг у кожному. Скільки всього кілограмів фруктів привіз фермер на базар?

2. Вирази.

300 + (604 - 4) =                    (780 - 80) + 20 =                    501 – 500 + 99 =

3. Порівняння.

3 м 20 см □ 8 см 40 мм 

4. Рівняння.

Х · 4 = 36

5. Завдання.

Периметр квадрата АВСD становить 16 см. Знайди довжину сторони квадрата. Накресли цей квадрат.

6. Додаткове завдання.

За 15 хвилин Оленка ліпить 25 вареників. Скільки вареників зліпить дівчинка за півгодини?

2 варіант

1. Задача.

У їдальню привезли 4 ящики помідорів по 7 кг у кожному і      5 ящиків огірків по 8 кг у кожному. Скільки всього кілограмів овочів привезли в їдальню?

2. Вирази.

200 + (107 - 7) =                    (920 - 20) + 40 =                    306 – 300 + 94 =

3. Порівняння.

2 м 50 см □ 8 см 70 мм 

4. Рівняння.

Х · 9 = 63

5. Завдання.

Периметр квадрата АВСD становить 8 см. Знайди довжину сторони квадрата. Накресли цей квадрат.

6. Додаткове завдання.

Петрик за 15 секунд читає 23 слова. Скільки слів він прочитає за півхвилини?

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МАТЕМАТИКИ № 3

 

1 варіант

1. Задача.

Перша бригада пошила за 4 дні 24 костюми. Друга бригада    за 1 день шила на 2 костюми більше, ніж перша. Яка продуктивність праці другої бригади за 1 день?

2. Вирази.

870 – (190 + 80) =                 100 + (530 - 60) =                 720 – 80 + 30=

3. Порівняння.

5 м - 20 см □ 9 см - 40 мм 

4. Рівняння.

350 + Х = 260 + 300

5. Завдання.

Довжина прямокутника АВСD становить 6 см, а ширина –     на 4 см коротша. Знайди периметр прямокутника. Накресли його.

6. Додаткове завдання.

            Десятеро спортсменів вишикувались у шеренгу на відстані 2 метри одне від одного. Якою є довжина шеренги?       

           

2 варіант

1. Задача.

Перша бригада виготовила за 6 днів 30 деталей. Друга бригада    за 1 день шила на 3 деталі менше, ніж перша. Яка продуктивність праці другої бригади за 1 день?

2. Вирази.

910 – (270 + 40) =                 400 + (530 - 60) =                 560 – 90 + 20=

3. Порівняння.

4 м - 70 см □ 6 см - 10 мм 

4. Рівняння.

220 + Х = 150 + 500

5. Завдання.

Довжина прямокутника АВСD становить 5 см, а ширина –     на 2 см коротша. Знайди периметр прямокутника. Накресли його.

6. Додаткове завдання.

 

            П’ятеро гімнастів вишикувались у шеренгу на відстані 3 метри одне від одного. Якою є довжина шеренги?        

Контрольна робота з природознавства № 1(«Вода», «Повітря»)

1-варіант

1. Вибери речовини, розчинні у воді.

а) сіль, цукор, сода;     б) крохмаль, борошно, рис;     в) пісок, глина, олія

2.Вибери варіант, у якому перераховано водойми із солоною водою.

а) річки, болота;          б) моря, океани;                   в) водосховища, ставки

3.Завдяки  якій властивості повітря людина бачить усе навколо?

а) безбарвності;              б) пружності;                           в) прозорості

4.Встанови відповідність між погодою і вітрами. З’єднай стрілочками.

холодно                                південний вітер

тепло                                      північний вітер

волого (дощ)                       східний вітер

сухо, ясно                             західний вітер

5. Напиши океани: _____________________________________________

6. Допиши: повітря необхідне живим організмам, щоб _______________

7. Допиши: для охорони повітря від забруднення необхідно …

 

2-варіант

1. Вибери речовини, нерозчинні у воді.

а) сіль, цукор;                     б) сода, кисень;                   в) пісок, глина, олія

2.Вибери варіант, у якому перераховано водойми із прісною водою.

а) річки, болота;          б) моря, океани;                   в) солоні озера

3.Завдяки  якій властивості повітря надувний матрац не тоне у воді?

а) пружності;           б) легший за воду;                          в) прозорості

4.Встанови відповідність між погодою і вітрами. З’єднай стрілочками.

волого(дощ)                                    східний вітер

сухо, ясно                             західний вітер

холодно                                південний вітер

тепло                                     північний вітер

5. Напиши океани: _____________________________________________

6. Напиши, чим дихають усі живі організми:  ____________________

7. Допиши: для охорони повітря від забруднення необхідно …

Контрольна робота з природознавства № 2(«Корисні копалини. Ґрунти»)

1-варіант

1. Корисні копалини – це …

а) рукотворні тіла;           

б) все, що людина викопує із землі;    

в) гірські породи, які людина використовує для своїх потреб.

2. Родючість ґрунту залежить від кількості …

а) води;                б) перегною;                         в) піску.

3. З чого виготовляють скло?

а) з піску;              б) з глини;               в) з торфу.

4.Встанови відповідність. З’єднай стрілочками.

Горючі

          глина

 

          мідна руда

Рудні

          алюмінієва руда

 

          крейда

 

          природний газ

Нерудні

          кам’яне вугілля

5. Напиши, які корисні копалини поширені на Куп҆ янщині:___________________

6. Напиши, для чого людині потрібен ґрунт: ____________________________

7. Напиши, як слід охороняти ґрунти: ________________________________________

 

2-варіант

1. Ґрунт– це …

а) верхній шар землі, на якому ростуть рослини;           

б) рукотворне тіло;    

в) пісок, глина.

2. В утворенні ґрунту важливу роль відіграють …

а)тільки черв’яки і кроти;  б) тільки рослини;  в) живі організми, які живуть у ґрунті

3. З чого виготовляють цеглу?

а) з піску;              б) з глини;               в) з торфу.

4.Встанови відповідність. З’єднай стрілочками.

Рудні

        торф

 

        залізна руда

Нерудні

        пісок

 

        нафта

Горючі

        алюмінієва руда

 

        гіпс

5. Напиши, які корисні копалини поширені на Куп҆ янщині:___________________

6. Напиши, як називається ґрунт, багатий на перегній: ____________________

7. Напиши, як слід охороняти ґрунти: __________________________________________

 

 

Перевірка мовних знань і вмінь («Текст», «Речення», «Будова слова»)

 

1-варіант

1.Текст – це …

а) окремі речення;     

б) зв’язне висловлювання;           

в) група слів.

2.Обери розповідне речення.

а) Де ти, журавлику, зимуватимеш?

б) Про землю піклуйся, золотим зерном милуйся!

в) Діло майстра величає!

3.Який запис є реченням?

а) Світить сонечко.                    б) У небі.                                     в) Це було.

4.Спільна частина споріднених слів називається …

а) основа;                              б) суфікс;                             в) корінь.

5.Утвори текст (розташуй речення у правильній послідовності). Запиши його.

    Одного разу під’їхав підйомний кран. Жив на світі дуже впертий ослик. Він підняв пустуна і відвіз далеко. Стане на дорозі й нікому не дає пройти.

6.Склади і запиши спонукальне речення.

7.Розбери за будовою слова (закінчення, основа, корінь, суфікс, префікс)

    Садовий, монастир, перекричати, дитина.

8.Допиши текст. У першому реченні підкресли члени речення.

    Скоро настане холодна зима. Прудка білочка …

   

2-варіант

1.Текст – це …

а) окремі речення;     

б) група слів;           

в) зв’язне висловлювання.

2.Обери розповідне речення.

а) Ласкаве сонечко заглядає у віконечко!

б) Готуй влітку сани, а взимку віз!

в) Хіба можна не любити морозиво?

3.Який запис є реченням?

а) У нього.                 б) Білочка стрибає.                                 в) Це було.

4.Спільна частина споріднених слів називається …

а) корінь;                               б) суфікс;                             в) основа.  

5.Утвори текст (розташуй речення у правильній послідовності). Запиши його.

    Бачить, біжить назустріч великий собака. Петрик ішов по саду. Але пес пройшов повз нього. Хлопчик злякався, хотів тікати.

6.Склади і запиши спонукальне речення.

7.Розбери за будовою слова (закінчення, основа, корінь, суфікс, префікс)

    Медовий, хліб, переспівати, стежка.

8.Допиши текст. У першому реченні підкресли члени речення.

    Скоро настане холодна зима. Кмітливий їжачок …