КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МАТЕМАТИКИ № 1
1 варіант
1. Розв’язати задачу.
Петрик знайшов 18 грибів, а Оленка — у 3 рази менше. Скільки всього грибів знайшли діти?
2. Обчислити вирази.
49 + (27 - 5) = 5 · 7 + 8 · 6 = (32 - 24) : 4 =
3. Порівняти.
72 год □ 3 доби
4. Розв’язати рівняння.
56 : х = 8
5. Накресли прямокутник АВСD зі сторонами 4 см і 3 см. Знайди периметр даного прямокутника.
6. Додаткове завдання.
У Марійки та Оксани порівну кубиків. Марійка дала Оксані 8 кубиків. У кого кубиків стало більше і на скільки?
2 варіант
1. Розв’язати задачу.
Учні другого класу посадили 5 яблунь, а учні третього класу - у 2 рази більше. Скільки всього яблунь посадили діти?
2. Обчислити вирази.
27 + (46 - 3) = 7 · 6 + 9 · 3 = (90 - 45) : 5 =
3. Порівняти.
3дм □ 25см
4. Розв’язати рівняння.
63 : х = 9
5. Накресли прямокутник АВСD зі сторонами 5 см і 2 см. Знайди периметр даного прямокутника.
6. Додаткове завдання.
У Дмитра і Павла було порівну солдатиків. Дмитро дав Павлові 7 солдатиків. У кого солдатиків стало більше і на скільки?
КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МАТЕМАТИКИ № 2
1 варіант
1. Задача.
Фермер привіз на базар 5 ящиків яблук, по 8 кг у кожному, і 7 ящиків груш, по 7 кг у кожному. Скільки всього кілограмів фруктів привіз фермер на базар?
2. Вирази.
300 + (604 - 4) = (780 - 80) + 20 = 501 – 500 + 99 =
3. Порівняння.
3 м 20 см □ 8 см 40 мм
4. Рівняння.
Х · 4 = 36
5. Завдання.
Периметр квадрата АВСD становить 16 см. Знайди довжину сторони квадрата. Накресли цей квадрат.
6. Додаткове завдання.
За 15 хвилин Оленка ліпить 25 вареників. Скільки вареників зліпить дівчинка за півгодини?
2 варіант
1. Задача.
У їдальню привезли 4 ящики помідорів по 7 кг у кожному і 5 ящиків огірків по 8 кг у кожному. Скільки всього кілограмів овочів привезли в їдальню?
2. Вирази.
200 + (107 - 7) = (920 - 20) + 40 = 306 – 300 + 94 =
3. Порівняння.
2 м 50 см □ 8 см 70 мм
4. Рівняння.
Х · 9 = 63
5. Завдання.
Периметр квадрата АВСD становить 8 см. Знайди довжину сторони квадрата. Накресли цей квадрат.
6. Додаткове завдання.
Петрик за 15 секунд читає 23 слова. Скільки слів він прочитає за півхвилини?
КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МАТЕМАТИКИ № 3
1 варіант
1. Задача.
Перша бригада пошила за 4 дні 24 костюми. Друга бригада за 1 день шила на 2 костюми більше, ніж перша. Яка продуктивність праці другої бригади за 1 день?
2. Вирази.
870 – (190 + 80) = 100 + (530 - 60) = 720 – 80 + 30=
3. Порівняння.
5 м - 20 см □ 9 см - 40 мм
4. Рівняння.
350 + Х = 260 + 300
5. Завдання.
Довжина прямокутника АВСD становить 6 см, а ширина – на 4 см коротша. Знайди периметр прямокутника. Накресли його.
6. Додаткове завдання.
Десятеро спортсменів вишикувались у шеренгу на відстані 2 метри одне від одного. Якою є довжина шеренги?
2 варіант
1. Задача.
Перша бригада виготовила за 6 днів 30 деталей. Друга бригада за 1 день шила на 3 деталі менше, ніж перша. Яка продуктивність праці другої бригади за 1 день?
2. Вирази.
910 – (270 + 40) = 400 + (530 - 60) = 560 – 90 + 20=
3. Порівняння.
4 м - 70 см □ 6 см - 10 мм
4. Рівняння.
220 + Х = 150 + 500
5. Завдання.
Довжина прямокутника АВСD становить 5 см, а ширина – на 2 см коротша. Знайди периметр прямокутника. Накресли його.
6. Додаткове завдання.
П’ятеро гімнастів вишикувались у шеренгу на відстані 3 метри одне від одного. Якою є довжина шеренги?
Контрольна робота з природознавства № 1(«Вода», «Повітря»)
1-варіант
1. Вибери речовини, розчинні у воді.
а) сіль, цукор, сода; б) крохмаль, борошно, рис; в) пісок, глина, олія
2.Вибери варіант, у якому перераховано водойми із солоною водою.
а) річки, болота; б) моря, океани; в) водосховища, ставки
3.Завдяки якій властивості повітря людина бачить усе навколо?
а) безбарвності; б) пружності; в) прозорості
4.Встанови відповідність між погодою і вітрами. З’єднай стрілочками.
холодно південний вітер
тепло північний вітер
волого (дощ) східний вітер
сухо, ясно західний вітер
5. Напиши океани: _____________________________________________
6. Допиши: повітря необхідне живим організмам, щоб _______________
7. Допиши: для охорони повітря від забруднення необхідно …
2-варіант
1. Вибери речовини, нерозчинні у воді.
а) сіль, цукор; б) сода, кисень; в) пісок, глина, олія
2.Вибери варіант, у якому перераховано водойми із прісною водою.
а) річки, болота; б) моря, океани; в) солоні озера
3.Завдяки якій властивості повітря надувний матрац не тоне у воді?
а) пружності; б) легший за воду; в) прозорості
4.Встанови відповідність між погодою і вітрами. З’єднай стрілочками.
волого(дощ) східний вітер
сухо, ясно західний вітер
холодно південний вітер
тепло північний вітер
5. Напиши океани: _____________________________________________
6. Напиши, чим дихають усі живі організми: ____________________
7. Допиши: для охорони повітря від забруднення необхідно …
Контрольна робота з природознавства № 2(«Корисні копалини. Ґрунти»)
1-варіант
1. Корисні копалини – це …
а) рукотворні тіла;
б) все, що людина викопує із землі;
в) гірські породи, які людина використовує для своїх потреб.
2. Родючість ґрунту залежить від кількості …
а) води; б) перегною; в) піску.
3. З чого виготовляють скло?
а) з піску; б) з глини; в) з торфу.
4.Встанови відповідність. З’єднай стрілочками.
Горючі |
глина |
мідна руда |
|
Рудні |
алюмінієва руда |
крейда |
|
природний газ |
|
Нерудні |
кам’яне вугілля |
5. Напиши, які корисні копалини поширені на Куп҆ янщині:___________________
6. Напиши, для чого людині потрібен ґрунт: ____________________________
7. Напиши, як слід охороняти ґрунти: ________________________________________
2-варіант
1. Ґрунт– це …
а) верхній шар землі, на якому ростуть рослини;
б) рукотворне тіло;
в) пісок, глина.
2. В утворенні ґрунту важливу роль відіграють …
а)тільки черв’яки і кроти; б) тільки рослини; в) живі організми, які живуть у ґрунті
3. З чого виготовляють цеглу?
а) з піску; б) з глини; в) з торфу.
4.Встанови відповідність. З’єднай стрілочками.
Рудні |
торф |
залізна руда |
|
Нерудні |
пісок |
нафта |
|
Горючі |
алюмінієва руда |
|
гіпс |
5. Напиши, які корисні копалини поширені на Куп҆ янщині:___________________
6. Напиши, як називається ґрунт, багатий на перегній: ____________________
7. Напиши, як слід охороняти ґрунти: __________________________________________
Перевірка мовних знань і вмінь («Текст», «Речення», «Будова слова»)
1-варіант
1.Текст – це …
а) окремі речення;
б) зв’язне висловлювання;
в) група слів.
2.Обери розповідне речення.
а) Де ти, журавлику, зимуватимеш?
б) Про землю піклуйся, золотим зерном милуйся!
в) Діло майстра величає!
3.Який запис є реченням?
а) Світить сонечко. б) У небі. в) Це було.
4.Спільна частина споріднених слів називається …
а) основа; б) суфікс; в) корінь.
5.Утвори текст (розташуй речення у правильній послідовності). Запиши його.
Одного разу під’їхав підйомний кран. Жив на світі дуже впертий ослик. Він підняв пустуна і відвіз далеко. Стане на дорозі й нікому не дає пройти.
6.Склади і запиши спонукальне речення.
7.Розбери за будовою слова (закінчення, основа, корінь, суфікс, префікс)
Садовий, монастир, перекричати, дитина.
8.Допиши текст. У першому реченні підкресли члени речення.
Скоро настане холодна зима. Прудка білочка …
2-варіант
1.Текст – це …
а) окремі речення;
б) група слів;
в) зв’язне висловлювання.
2.Обери розповідне речення.
а) Ласкаве сонечко заглядає у віконечко!
б) Готуй влітку сани, а взимку віз!
в) Хіба можна не любити морозиво?
3.Який запис є реченням?
а) У нього. б) Білочка стрибає. в) Це було.
4.Спільна частина споріднених слів називається …
а) корінь; б) суфікс; в) основа.
5.Утвори текст (розташуй речення у правильній послідовності). Запиши його.
Бачить, біжить назустріч великий собака. Петрик ішов по саду. Але пес пройшов повз нього. Хлопчик злякався, хотів тікати.
6.Склади і запиши спонукальне речення.
7.Розбери за будовою слова (закінчення, основа, корінь, суфікс, префікс)
Медовий, хліб, переспівати, стежка.
8.Допиши текст. У першому реченні підкресли члени речення.
Скоро настане холодна зима. Кмітливий їжачок …