Картки для індивідуального опитування

Математика, 2 клас

«Дія множення»

 

1 – варіант

1.     Заміни додавання множенням.

2+2+2+2+2=                 

4+4+4=      

6+6=                             

3+3+3+3+3=  5+5+5=                     

7+7+7=

2.     Заміни множення додаванням.

9 5=                             3 5= 

4 4=                             6 2= 

7 3=                             8 4=

3.     Розв’яжи задачу.

Чашка коштує 9 грн. Скільки заплатили за 4 такі чашки?

Запиши додаванням, а потім — множенням.

 

 

2 – варіант

1.     Заміни додавання множенням.

7+7+7+7+7=                 

9+9+9=      

3+3=                             

2+2+2+2+2=  8+8+8=                     

4+4+4=

2.      Заміни множення додаванням.

2 5=                             5 5= 

8 4=                             9 2= 

6 3=                             7 4=

3.     Розв’яжи задачу.

Диск  коштує  7  грн.  Скільки  гривень треба заплатити за 6 таких дисків?

Запиши додаванням, а потім — множенням.

 

 

 

 

 

 

Картки для індивідуального опитування

Математика, 2 клас

«Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць»

 

 1 – варіант

 

1.     Розв’яжи задачу.

У  саду  посадили  26  кущів  смородини,   аґрусу – на 8 кущів менше, ніж смородини, а  малини  —  на 9  кущів  менше,  ніж  аґрусу. Скільки  кущів  малини  посадили?

 

2 – варіант

 

1.     Розв’яжи задачу.

В автобусі їхало 22  жінки,  чоловіків – на 7 менше, ніж жінок, а дітей – на 6 менше, ніж чоловіків. Скільки дітей їхало в автобусі?

 

3 – варіант

 

1.     Розв’яжи задачу.

У  швейній  майстерні  18  котушок  сірих  ниток, білих — на 26 котушок більше, ніж сірих, а чорних — на 37 більше, ніж білих. Скільки котушок чорних ниток?

 

4 – варіант

 

1.     Розв’яжи задачу.

Курка за місяць знесла 26 яєць, індичка—на 10 яєць менше, ніж курка, а вутка – на 5 яєць більше, ніж індичка. Скільки яєць знесла вутка?

 

 

Картки для індивідуального опитування

Математика, 2 клас

«Дія множення. Дія ділення»

 

1 – варіант

 

1.      Обчисли вирази.

30 : 5 + 1=                     30 : (5 + 1)= 

0 ∙7 + 1 ∙7=                    (7 ∙0) + 4=

1 ∙5 – 1=                       (14 : 2) : 7= 

9 : 9 + 9=                       6 : 6 + 6 – 6=

а – 24 : 4 : 3, якщо а = 91

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.     Усно розв'яжи задачу. Запиши відповідь.

Грибники  знайшли 36 білих грибів, а маслюків – у 4 рази менше. Скільки маслюків знайшли грибники?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь:

 

2 – варіант

 

1.      Обчисли вирази.

30 : 5 ∙1=                      30 : (5 ∙1)= 

5 ∙1 + 6 ∙0=                    8 ∙0 + 10=

5 : 1 + 0=                       (81 : 9) : 9= 

9 ∙9 + 9=                        8 ∙1 – 1 ∙1=

а – 54 : 6 : 3, якщо а = 72

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.      Усно розв'яжи задачу. Запиши відповідь.

Аліна прочитала 27 сторінок, а Віта – у 3 рази менше. Скільки сторінок прочитала Віта?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь:

 

Картки для індивідуального опитування

Математика, 3 клас

«Усне та письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000»

 

1 – варіант

1.Запиши числами:

двісті п’ятдесят три _____ ;

чотириста шістдесят вісім _____ ;

сімсот одинадцять _____ ;

п’ятсот дев’ять _____ ;

8 сот. 6 дес. 9 од. ______ ;

2 сот. 7 дес. 4 од. _____ ;

4 сот. 9 од. ______  

2. Розв’яжи задачу за коротким записом.

Було – 72 кг

Продали – 36 кг і 18 кг

Залишилося - ?

 

2 - варіант 

___________________________________

1.Запиши числами:

вісімсот тридцять один _____ ;

шістсот п’ятдесят три _____ ;

двісті двадцять _____ ;

сімсот дев’яносто _____ ;

7 сот. 8 дес. 2 од. ______ ;

4 сот. 3 дес. 4 од. ______ ;

2 сот. 6 од. _____  

2. Розв’яжи задачу за коротким записом.

Було – 64 л

Продали – 12 л і 19 л

Залишилося - ?

 

 

3 – варіант

 

1. Запиши числа у вигляді суми розрядних доданків:

654 = ­­­­­­­­­­­____________________________

308 = ____________________________

213 = ____________________________

2. Обчисли вирази.

200 + 700 – 500 = ______

800 – 600 – 100 = ______

400 + (900 - 600) = _____

3. Розв’яжи задачу.

            У бібліотеці 870 книг, з них 200 – дитячі. Скільки інших книг у бібліотеці?

 

4 – варіант

1. Обчисли вирази.

60 + (30 + 50) = _____                 

70 + 90 – 100 = _____

140 – 80 + 50 = _____

120 – (150 - 70) = _____

2. Розв’яжи задачу.

  Столяр за 5 днів виготовляє 15 табуреток. Учень столяра за 1 день виготовляє на 2 табуретки менше, ніж столяр. Яка продуктивність праці учня?

 

 

5 – варіант

1. Обчисли вирази.

50 + (20 + 70) = _____                 

80 + 90 – 70 = _____

120 – 80 + 90 = _____

160 – (130 - 50) = _____

2. Розв’яжи задачу.

  Токар за 6 годин обточує 42 деталі. Учень токаря за 1 годину обточує на 5 деталей менше, ніж токар. Яка продуктивність праці учня?

Картки для індивідуального опитування

Математика, 3 клас

«Усне та письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000»

 

1 – варіант

 

1.Розв’яжи рівняння.

Х + 40  = 30 + 80

__________________

__________________

__________________

__________________

__________________

2.Виконай додавання способом округлення.

740 + 80 = ______________________________

3. Розв’яжи задачу.

Вишивальниця за 3 тижні вишиває 6 серветок. Яка її продуктивність праці за 1 тиждень?

 

 

2 – варіант

1.Розв’яжи рівняння.

Х + 70  = 50 + 60

__________________

__________________

__________________

__________________

__________________

2.Виконай віднімання способом округлення.

920 - 70 = ______________________________

3. Розв’яжи задачу.

Кондитер за 4 дні випік 12 тортів. Яка його продуктивність праці за       1 день?

 

 

 

 

 

 

3 – варіант

1.Розв’яжи рівняння.

220 + Х  = 980 – 130

__________________

__________________

__________________

__________________

__________________

 

2.Розв’яжи задачу: У гаю росте 295 дерев. Дубів і ясенів – 270,               ясенів і беріз – 95. Яка кількість дубів, ясенів і беріз окремо росте у гаю?

 

 

4 – варіант

1.Розв’яжи рівняння.

440 + Х  = 550 – 210

__________________

__________________

__________________

__________________

__________________

 

2.Розв’яжи задачу: В оранжереї росте 370 троянд. Білих і червоних – 130, червоних і жовтих – 340. Яка кількість білих, червоних і жовтих троянд окремо росте в оранжереї?