Українська мова

(за підручником М.С.Вашуленка, О.І.Мельничайко, Н.А.Васильківської )

І семестр (60 год)

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

 

1.

 

Мова і мовлення

Мова – найважливіший засіб людського спілкування. Державна і рідна мова. (впр.1-9)

 

 

 

2.

 

Культура усного і писемного мовлення. (впр.10-19)

 

 

 

3.

 

Культура спілкування. Слова ввічливості, їх уживання в різних ситуаціях. (впр.20-23)

 

 

 

 

4.

 

Текст

Що таке текст. Основні ознаки тексту. Визначення теми, мети текстів різних типів, добирання до них заголовків. (впр.24-35)

 

 

 

5.

 

Будова тексту. Засоби зв’язку речень у тексті. Відновлення деформованого тексту. (впр.36-40)

 

 

 

6.

 

Побудова тексту-розповіді. Складання усної розповіді за серією малюнків. (впр.41-46)

 

 

 

7.

 

Спостереження за ознаками текстів різних типів і стилів. Порівняння текстів. (впр.53-56)

 

 

 

8.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту з опорою на малюнок і словосполучення.

 

 

 

9.

 

Побудова текстів-описів. (впр.57-59)

 

 

 

10.

 

Абзац. Спостереження за роллю абзаців у тексті. Поділ тексту на абзаци за поданим планом. (впр.60-64)

 

 

 

11.

 

Ознайомлення з жанром есе (розмірковування у довільній формі). Усне складання есе. (впр.65-67)

 

 

 

12.

 

Особливості текстів-листів. Складання письмових привітань, запрошень. Правила написання адреси. (впр.68-74)

 

 

 

13.

 

Перевірна робота. Письмовий переказ.

 

 

 

 

14.

 

Речення

Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про речення. Поділ тексту на речення. Доповнення незавершених речень.75-79

 

 

 

15.

 

Види речень за метою висловлювання та інтонацією. (впр.80-84)

 

 

 

16.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

 

17.

 

Інтонування речень. Практичне уявлення про логічний наголос у реченні. (впр.85-87)

 

 

 

18.

 

Звертання. Розділові знаки при звертаннях. Навчальний діалог. (впр.88-92)

 

 

 

19.

 

Члени речення. Головні і другорядні члени речення. (впр.93-97)

 

 

 

20.

 

Зв'язок слів у реченні. побудова речень. Побудова речень за питаннями. (впр.98-102)

 

 

 

21.

 

Поняття про словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні. Встановлення зв’язку слів у реченнях. Узагальнення знань учнів. (впр.103-107)

 

 

 

22.

 

Перевірна робота. Діалог.

 

 

 

 

23.

 

Слово. Значення слова

Аналіз перевірної роботи. Слова з прямим і переносним значенням. Спостереження за значеннями слів. (впр.108-111)

 

 

 

24.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

 

25.

 

Слова, що мають кілька значень. Побудова речень. (впр.112-115)

 

 

 

26.

 

Слова, що звучать і пишуться однаково. Побудова речень. (впр.116-120)

 

 

 

27.

 

Слова, близькі за значенням (синоніми). (впр.121-125)

 

 

 

28.

 

Спостереження за роллю синонімів у тексті. Ознайомлення з фразеологізмами. (впр.126-128)

 

 

 

29.

 

Слова, протилежні за значенням (антоніми). Узагальнення знань учнів. (впр.129-134)

 

31.10.

 

 

 

30.

 

Будова слова

Закінчення слова. Закінчення як засіб зв’язку слів у реченні. (впр.135-140)

01.11.

 

 

31.

 

Основа слова. Утворення слів. (впр.141-146)

02.11.

 

 

32.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

04.11.

 

 

33.

 

Частини основи: префікс, корінь, суфікс. Розбір слів за будовою. (впр.147-151)

07.11.

 

 

34.

 

Спільнокореневі слова. Корінь слова. (впр.152-155)

08.11.

 

 

35.

 

Розрізнення синонімів, спільнокореневих слів і різних форм одного й того самого слова. Аналіз будови слова. (впр.156-159)

09.11.

 

 

36.

 

Розрізнення слів із коренями, що звучать однаково, але мають різне значення. (впр.160-163)

11.11.

 

 

37.

 

Чергування голосних звуків [ о ], [ е ] з [ і ] у коренях слів. Побудова словосполучень. (впр.164-168)

14.11.

 

 

38.

 

Чергування приголосних звуків [ г ]-[ з′ ]-[ ж ]; [ к ]-[ ц′ ]-[ ч ];    [ х ]-[ с′ ]-[ ш ] у коренях слів. (впр.169-173).

15.11.

 

 

39.

 

Вимова і правопис слів з ненаголошеними [ е ], [ и ] в корені, що перевіряються наголосом. (впр.174-178)

16.11.

 

 

40.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

18.11.

 

 

41.

 

Закріплення вмінь добирати слова для перевірки ненаголошених [ е ], [ и ] в коренях слів. (впр.179-183)

21.11.

 

 

42.

 

Вимова і правопис слів з ненаголошеними [ е ], [ и ] в коренях, що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником. (впр.184-189)

22.11.

 

 

43.

 

Перевірна робота. Перевірка мовних знань і вмінь («Текст», «Речення», «Будова слова»).

23.11.

 

 

44.

 

Аналіз перевірної роботи. Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. (190-193)

25.11.

 

 

45.

 

Правильна вимова слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слів та складів. Побудова і доповнення речень. (впр.194-197)

28.11.

 

 

46.

 

Правильна вимова слів із глухими приголосними. (198-204)

29.11.

 

 

47.

 

Закріплення вивченого про вимову й правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. (впр.205-209)

30.11.

 

 

48.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

02.12.

 

 

49.

 

Перевірна робота. Списування.

05.12.

 

 

50.

 

Префікс. Словотворча роль префіксів. (впр.210-214)

 

 

 

 

51.

 

Префікси і прийменники. Творення слів за допомогою найуживаніших префіксів. (впр.215-219)

 

 

 

52.

 

Правопис префіксів роз-, без-. Побудова речень. (впр.220-224)

 

 

 

53.

 

Правопис префіксів з- (с). (впр.225-228)

 

 

 

54.

 

Збіг однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня. Складання усної розповіді. (впр.229-232)

 

 

 

55.

 

Перевірна робота. Диктант.

 

 

 

56.

 

Аналіз перевірної роботи. Апостроф після префіксів. (впр.233-236)

 

 

 

57.

 

Перенос слів із префіксами. (впр.237-240)

 

 

 

58.

 

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

 

 

59.

 

Суфікс. Творення слів із найуживанішими суфіксами, введення їх у речення. (впр.241-245)

 

 

 

60.

 

Творення слів за допомогою суфікса –ар.

Узагальнення і систематизація знань учнів.(впр.246-258)

 

 

 

 

31.08.2016                              М.О.Водоп’янова

 

 

Я у світі

(за підручником О.В.Тагліної, Г.Ж.Іванової)

 

І семестр (15 год)

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

 

 

1.

 

Я - Людина

Я – частина природи і суспільства. (с.3-9)

 

 

 

2.

 

Людське «Я». (с.13-16)

 

 

 

3.

 

Моє зовнішнє «Я». (17-19)

 

 

 

4.

 

Складові мого внутрішнього «Я»: світосприймання, характер, ідентичність (приналежність). (с.20-23)

 

 

 

5.

 

Прагнення до самостійності. Самостійність та відповідальність.   (с.24-27)

 

 

 

6.

 

Успіх і навчання. Обговорення можливостей досягнення успіху. Практична робота. Складання правил успішного навчання. (с.28-31)

 

 

 

7.

 

Учимося вчитися. Обов’язкові умови успішного розвитку сучасної людини: навчання, праця. Практична робота. Планування свого робочого дня. (с.32-35)

 

 

 

8.

Я та інші

Сім’я. Склад сім′ї. (с.44-47)

 

 

 

9.

 

Мої основні права та обов’язки в сім′ї. Шанобливе ставлення до старших та інших членів сім′ї. Родинні стосунки. Практична робота. Моделювання способів поведінки поштивого ставлення до старших та інших членів сім′ї. (с.48-51)

 

 

 

10.

 

Школа. Традиції рідної школи. Права і обов’язки учнів.(с.52-55)

14.11.

 

 

11.

 

Навчальний проект (колективний): «Історія і традиції моєї школи».

21.11.

 

 

12.

 

 Стосунки з однокласниками. Учнівське самоврядування класу. Основні права і обов’язки членів учнівської громади класу. Рольові ігри: складання і застосування правил поведінки в різних ситуаціях, з якими найчастіше зустрічаються діти в класі, у школі, під час екскурсії, походу. (с.62-65)

 

 

 

13.

 

Ми – споживачі. Рольова гра: «Супермаркет». Практична робота. Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних із виконанням соціальних ролей пішохода, пасажира, покупця, відвідувача бібліотеки, кінотеатру.

 

 

 

14.

 

Людські чесноти. (с.57-61)

 

 

 

15.

 

Навчальний проект: «Людина має творити добро».

 

 

 

 

31.08.2016                             М.О.Водоп’янова

 

 

Трудове навчання

(за підручником В.К.Сидоренка, Н.В.Котелянець, О.В.Агєєвої)

І семестр (16 год)

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

 

1.

Вступ. Форми і образи природи – зразок для майстра

Вступ. Ознайомлення з матеріалами, інструментами та правилами безпечної праці. Форми і образи природи – зразок для майстра.

 

 

 

2.

Розділ перший.

Робота з пластиліном і природним матеріалом

Засоби виразності скульптури. Робота з пластиліном. Вироби об’ємної форми. Ознайомлення з рельєфом та барельєфом. Виготовлення барельєфа «Морські мешканці».

 

 

 

3.

 

Виготовлення із пластиліну об’ємних сюжетних композицій. Ліплення тварин. Композиція «Кішки - мишки».

 

 

 

4.

 

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Лісова скульптура.

 

 

 

5.

 

Комбінування природних і пластичних матеріалів. Горіхові фантазії.

 

 

 

6.

Розділ другий.

Робота з папером, пластиліном і природним матеріалом

Згинання та вирізування паперу. Загальні відомості про техніку виготовлення витинанок. Силуетна витинанка «Ажурний метелик».

 

 

 

7.

 

Виготовлення серветок у техніці витинанки. Згинання та вирізування паперу. Ажурні витинанки у квадраті, крузі.

 

 

 

8.

 

Виготовлення листівок у техніці витинанки. Витинанка «Дерево життя».

 

 

 

9.

 

Виготовлення листівок у техніці витинанки. Витинанка «Дерево життя» (продовження).

 

 

 

10.

 

Мозаїка як вид декоративного мистецтва. Мозаїка з паперу.

 

 

 

11.

 

Загальні відомості про виготовлення мозаїки технікою торцювання. Контурне торцювання. Виготовлення мозаїки технікою торцювання.

 

 

 

12.

 

Мозаїка з природних та штучних матеріалів. Мозаїка на пластиліні. Рельєфне зображення природних форм. Орнаментальна композиція в колі – подарунок мамі.

 

 

 

13.

 

Мозаїка з природних та штучних матеріалів. Мозаїка на пластиліні. Ваза для квітів.

 

 

 

14.

 

Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг. Новорічна прикраса «Зимова квітка».

 

 

 

15.

 

Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг. Новорічна прикраса «Зимова квітка» (продовження).

 

 

 

16.

 

Проект «Майстерня Діда Мороза». Виготовлення ялинкових іграшок з ниток.

 

 

 

Русский язык

(по учебнику В.И.Стативки, Е.И.Самоновой, Т.М.Поляковой)

 

І семестр (30 ч)

 

№ п/п

 

Тема урока

 

 

Дата

 

Примечание

1.

Украина — многонациональное государство. Пословицы и поговорки о дружбе народов. Знакомство с учебником

 

 

2.

Государственные и народные символы Украины. Загадки о народных символах Украины

 

 

3.

Государственные и народные символы России. И. Левитан «Берёзовая роща». Л. Пухаева, Л. Ольховая «Флаг — символ государства»

 

 

4.

Украинский и русский языки — близкородственные. Работа над текстом Н. Баландиной, К. Дегтярёвой

 

 

5.

Учимся слушать. Правила «Как слушать собеседника». Проверочная работа. Аудирование

 

 

6.

Правила поведения в диалоге. Разыгрывание диалога по ролям. Составление диалога по рисунку. Формулы вежливости. Работа над текстом Н. Сладкова.

 

 

7.

Совершенствуем чтение молча и вслух. И. Соколов-Микитов «Осень в лесу»

 

 

8.

Сочетания -ого, -его

 

 

9.

Сочетания -тся, -ться. Л. Каминский «Чья помощь лучше?»

 

 

10.

Тема, основная мысль текста. И. Соколов-Микитов «Белки»

 

 

11.

Структура текста. А. Барто «Катя». Работа над текстами          Л. Толстого, В. Голявкина

 

 

12.

Средства связи предложений в тексте. Работа над текстом      Н. Сладкова

 

 

13.

Слова автора и персонажей в тексте с диалогом. Работа над текстом В. Голявкина

 

 

14.

Воспроизведение и составление диалогов. Ситуация общения

 

 

15.

Приёмы запоминания прослушанного высказывания.

М. Пляцковский «Зайцу нравится капуста».

 

 

16.

Проверочная работа. Устный пересказ.

 

 

17.

Повторение. Текст. Приёмы слушания текста. Работа над текстом А. Чесноковой. Государственные и народные символы Украины и России.

09.11.

 

18.

Повествовательные, вопросительные и побудительные предложения. И. Левитан «Осень»

11.11.

 

19.

Восклицательные предложения. Знаки препинания в конце предложения. Диалог-шутка. Предложения, содержащие утверждение и отрицание. Работа над текстом И. Гудзик

16.11.

 

20.

Проверочная работа. Письменный диалог.

18.11.

 

21.

Связь слов в предложении. Алгоритм установления связи слов в предложении. Работа над текстом И. Бунина

23.11.

 

22.

Объединение предложений в текст. Составление предложений по рисункам

25.11.

 

23.

Обращение. Знаки препинания при обращении. Работа над текстом В. Бурмако

30.11.

 

24.

Устный выборочный пересказ текста. Памятка «Как выборочно пересказывать текст». Работа над текстом              И. Недели. Проверочная работа. Списывание.

02.12.

 

25.

Деление слова на слоги. Ударение в слове. Н. Сладков «Почему ноябрь пегий?». Составление предложений по рисункам

07.12.

 

26.

Перенос слова. Работа над текстом Н. Сладкова

09.12.

 

27.

Гласные и согласные звуки. Р. Ишимова «Камень и Цветок»

 

 

28.

Проверочная работа. Языковая тема.

 

 

29.

Согласные звуки и буквы, их обозначающие. Твёрдые и мягкие согласные. Скороговорка

 

 

30.

Звонкие и глухие согласные. Загадка

 

 

 

31.08.2016                              М.О.Водоп’янова

 

 

 

Природознавство

(за підручником І.В.Грущинської)

І семестр (30 год)

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

 

1.

 

Вода

Вступ. Які незвичайні властивості має вода? властивості рідин на прикладі води. Температура плавлення льоду та кипіння води. Практична робота: порівняння властивостей води та інших рідин. (с.8-11)

 

 

 

2.

 

Значення трьох станів води для життя на Землі. Вода – розчинник. Розчинні та нерозчинні речовини. Практична робота: дослідження розчинності речовин, що використовуються у побуті. (с.12)

 

 

 

3.

 

Де на Землі міститься вода? прісна і морська вода. розподіл запасів прісної води на Землі. (с.13-16)

 

 

 

4.

 

Яке значення води в житті людини? Як людина використовує властивості води? (с.18-19)

 

 

 

5.

 

Як охороняти безцінний скарб – воду? Охорона водойм. (с.20-21)

 

 

 

6.

 

Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про воду. (с.24-25)

 

 

 

 

7.

 

Повітря

Які властивості має повітря? Газоподібні речовини. Розширення газів за нагрівання. Практична робота: дослідження властивостей газоподібних речовин на прикладі повітря. (с.26-30)

 

 

 

8.

 

З чого складається повітря? (с.31-33)

 

 

 

9.

 

Чому повітря рухається? Поняття про виникнення вітру. (с.34-35)

 

 

 

10.

 

Як людина використовує властивості повітря? (с.36-37)

 

 

 

11.

 

Чому потрібно охороняти повітря від забруднення? (с.38-39)

 

 

 

12.

 

Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про повітря.

Контрольна робота.

 

 

 

13.

 

Корисні копалини. Ґрунти

Аналіз контрольної роботи. Що таке корисні копалини? Види корисних копалин (тверді, рідкі та газоподібні). Практична робота: ознайомлення з колекцією корисних копалин; порівняння властивостей твердих тіл на прикладі корисних копалин. (с.47-49)

 

 

 

14.

 

Навіщо людям потрібні корисні копалини? Різноманітність корисних копалин. (с.50-51)

 

 

 

15.

 

Навчальний проект: «Шукачі скарбів» (корисні копалини рідного краю).

 

 

 

16.

 

Ґрунт. Родючість – основна властивість ґрунту. (с.52-54)

 

 

 

17.

 

Як склад ґрунту впливає на його властивості? Практична робота: виявлення повітря та води у складі ґрунту. (с.55-56)

07.11

 

 

18.

 

Хто живе у ґрунті? Роль живих організмів в утворенні ґрунту.

09.11.

 

 

19.

 

Значення і охорона ґрунтів. (с.57)

14.11.

 

 

20.

 

Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про корисні копалини та ґрунти.

Контрольна робота.

16.11.

 

 

 

21.

 

Енергія в нашому житті

Що таке енергія і для чого вона потрібна? Паливні корисні копалини (вугілля, нафта, газ, торф) та їх використання людиною. (с.60-64)

 

 

 

22.

 

Які джерела енергії є невичерпними? Використання людиною джерел енергії. (с.68-69)

 

 

 

23.

 

У чому переваги енергії Сонця? (с.70-71)

 

 

 

24.

 

Як «приручити» вітер? (с.72-73)

 

 

 

25.

 

Чому воду називають невтомною трудівницею? (с.74-75)

 

 

 

26.

 

Навчальний проект: «Як зберегти тепло і світло у нашому домі» (с.76-77)

 

 

 

27.

 

Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про енергію та її збереження.

Контрольна робота.

 

 

 

 

28.

 

Живі організми та середовища їхнього існування

Аналіз контрольної роботи. Як «упізнати» рослини? Рослини – живі організми. Різноманітність рослин. (с.80-84)

 

 

 

29.

 

Які рослини – квіткові? Однорічні та багаторічні рослини. практичне завдання: розпізнавання квіткових рослин за наочністю. (с. 88-89)

 

 

 

30.

 

Які рослини називають хвойними?

 

 

 

 

 

31.08.2016                             М.О.Водоп’янова 

Основи здоров’я 

(за підручником І.Д.Беха, Т.В.Воронцової,

В.С.Пономаренка, С.В.Страшка)

 

І семестр (15 год)

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

 

1.

Здоров’я людини

Здоров’я і розвиток. Показники здоров’я і розвитку дитини.(с.3-11)

 

 

2.

Чинники, що впливають на здоров’я.  (с.12-15)

 

 

 

3.

Здоровий спосіб життя. Корисні звички. Практична робота. Складання правил здорового способу життя. (с.16-20)

 

 

 

4.

Фізична складова здоров’я

Природні ритми і здоров’я. Працездатність людини. Освітлення на робочому місці, його значення для зору і формування постави. Практична робота. Вправи на підвищення працездатності. (с.21-27)

 

 

 

 

5.

Активний відпочинок. Безпека при заняттях спортом. (с.28-31)

 

 

 

6.

Гігієна одягу та взуття. Охайність та особиста гігієна. (с.32-35)

 

 

 

7.

Як захиститися від застуди. Корисні та шкідливі мікроорганізми. Захисні сили організму. Профілактика інфекцій, що передаються контактним і повітряно-крапельним шляхом. Практична робота. Моделювання поведінки під час епідемії грипу. (с.36-41)

 

 

8.

Вітаміни і мікроелементи, їх вплив на здоров’я. (с.42-45)

 

 

 

9.

Вибір продуктів харчування. Харчові отруєння. Перша допомога при харчових отруєннях. Практична робота. Визначення терміну придатності та умов зберігання харчових продуктів за їх маркуванням. (с.46-49)

 

 

 

10.

Соціальна складова здоров’я. Серед людей

Дружний клас. Взаємодія з іншими людьми. Практична робота. Обговорення літературних джерел про сутність і значення взаємодії: української  народної казки «Ріпка» та байки Л. Глібова «Лебідь, Щука і Рак». (с.51-55)

 

 

11.

Дружна сім′я. Родинні стосунки. Взаємодопомога членів родини.(с.56-59)

 

 

 

12.

Що таке толерантність. Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям.  Практична робота. Створення подарунку дитині, яка має проблеми зі здоров’ям. (с.60-63)

 

 

 

13.

Ефективне спілкування. Уміння слухати. Практична робота. Як попросити про послугу чи допомогу. (с.64-67)

 

 

 

14.

Запобігання конфліктам і розв’язання їх. Практична робота. Моделювання ситуацій попередження конфліктів з однолітками та мирного розв’язання  конфліктів, які виникли. (с.68-71)

 

 

 

15.

Вплив комп’ютерних ігор на психічне і фізичне здоров’я дітей. Профілактика комп’ютерної залежності. (с.76-79)

 

 

 

 

 

31.08.2016                              М.О.Водоп’янова 

Образотворче мистецтво

 

(за підручником О.В.Калініченко, В.В.Сергієнко)

 

І семестр (15 год)

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

 

1.

 

У майстернях графіка та живописця

У майстерні художника-графіка. Матеріали, інструменти та обладнання художника-графіка. Практична робота: виконання малюнків за допомогою різних графічних матеріалів.

 

 

 

2.

 

Штрихи осені. Вибір засобів виразності графіки для передавання форми та характеру поверхні зображувальних об’єктів та предметів. Практична робота:виконання графічного малюнка осіннього лісу.

 

 

 

3.

 

Ритми хвиль. Елементарне поняття про динамічну композицію. Передавання руху в природі графічними засобами. Значення кольору у графічних творах. Практична робота: виконання ілюстрації до казки, події якої відбуваються на березі моря або річки.

 

 

 

4.

 

У майстерні живописця. Матеріали, інструменти та обладнання художника-живописця. Актуалізація знань з основ кольорознавства (основні та похідні кольори, кольоровий спектр). Практична робота: малювання райдуги як елемента міста художників-живописців.

 

 

 

5.

 

Дарунки природи. Поглиблення знань про колір як засіб вираження характеру й настрою. Кольорові контрасти. Практична робота: виконання композиції «Дарунки природи».

 

 

 

6.

 

Кружляє листопад. Споріднені кольори, гармонія споріднених кольорів. Кольорові відтінки, нюанси. Практична робота: виконання композиції «Кружляє листопад».

 

 

 

7.

 

Барви осені. Свідомий вибір колірного вирішення. Технічні прийоми роботи гуашевими фарбами. Практична робота: виконання композиції «Барви осені».

 

 

 

8.

 

Осінні враження. Технічні прийоми роботи акварельними фарбами. Акварель по вологому паперу. Виконання швидких колірних замальовок асоціативного характеру. Практична робота: створення композиції «Дощовий день».

 

 

 

9.

 

У майстернях скульптора, архітектора й народних майстрів

У майстерні скульптора. Матеріали, інструменти та обладнання художника-скульптора. Передача основної форми будови тварин у простих позах. Практична робота: створення колективної композиції «Веселий зоопарк».

 

 

 

10.

 

Світ рослин у рельєфі. Виражальні можливості об’ємної та рельєфної форми. Відтворення фактури зображувальної поверхні. Практична робота: створення рельєфу «Світ рослин».

15.11

 

 

11.

Гармонія архітектурних форм. Матеріали, інструменти та обладнання художника-архітектора. Практична робота: малювання лялькового театру.

22.11.

 

 

12.

 

Місто майбутнього. Порівняння форм, розмірів, пропорцій споруд. Створення різних за формою та характером будівель. Практична робота: виконання фантастичної композиції «Місто майбутнього».

 

 

 

13.

 

Краса народних виробів. Матеріали, інструменти та обладнання народних майстрів. Основні види декоративно-прикладного мистецтва. Практична робота: створення орнаменту в техніці витинанки та прикрашання ним зображення виробу декоративно-прикладного мистецтва.

 

 

 

14.

 

Вироби гончарів. Гончарство в Україні. Основні види гончарного посуду, різноманітність форм. Узгодженість декору з формою. Практична робота: створення орнаменту, яким можна прикрасити виріб гончаря.

 

 

 

15.

 

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

 

 

31.08.2016                             М.О.Водоп’янова 

Літературне читання

(за підручником В.Науменко)

 

І семестр (46 год)

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

 

 

 

1.

 

З народного джерела.

Українські народні казки

Ознайомлення з підручником. Вступ до теми. Світ народних казок. «Українські народні казки» (за В.Бичком). Казки про тварин. Прислів’я.

 

 

 

2.

 

Де сила не візьме, там розум допоможе. Вчинок персонажа. «Їжак та Заєць» (українська народна казка).

 

 

 

3.

 

Де сила не візьме, там розум допоможе. Вчинок персонажа. «Їжак та Заєць» (українська народна казка) (продовження). Читання в особах. Прислів’я.

 

 

 

4.

 

Тема й основна думка казки. «Лисиця та Рак» (українська народна казка).

 

 

 

5.

 

Чарівні казки. Чарівні перетворення в казці. «Про Оха-чудотвора» (скорочено).

 

 

 

6.

 

Позакласне читання.

 

 

 

 

7.

 

 Чарівні перетворення в казці. «Про Оха-чудотвора» (продовження). Читання в особах.

 

 

 

8.

 

Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Українські народні казки».

 

 

 

 

9.

Світ поезії

Василь Голобородько.

 

 

 

10.

 

Іван Андрусяк.

 

 

 

 

11.

 

Михайло Григорів.

 

 

 

 

12.

 

Контрольна робота № 1. Аудіювання.

 

 

 

13.

 

Позакласне читання. «Мова – дивний скарб».

 

 

 

 

 

14.

З літературної скарбниці

Казки зарубіжних письменників

Вступ до теми. Світ літературних казок. Доналд Біссет «Тигр і автор».

 

 

 

15.

 

Творчість братів Грімм. Брати Грімм «Бременські музиканти» (скорочено).

 

 

 

16.

 

Творчість братів Грімм. Брати Грімм «Бременські музиканти» (продовження).

 

 

 

17.

 

Казки всесвітньовідомого данського казкаря. Розкриваємо таємниці казки. Ганс Крістіан Андерсен «Ромашка» (скорочено).

 

 

 

18.

 

Розкриваємо таємниці казки. Ганс Крістіан Андерсен «Ромашка» (продовження).

 

 

 

19.

 

Позакласне читання.

 

 

 

20.

 

Порівняння художнього образу у казці і вірші.                      Марія Познанська «Ромашка». Михайло Коцюбинський «Звився жайворонок…». «Жайворонка якщо хтось і не бачив…» (за Юрієм Дмитрієвим).

 

 

 

21.

 

Улюблені казкові образи. Сила уяви. Ірина Жиленко «Вечір гномів».

 

 

 

22.

 

Іан Вайброу.

 

 

 

23.

 

Карл Коллоді.

01.11.

 

 

24.

 

Джеремі Стронг.

03.11.

 

 

25.

 

Позакласне читання.

 

04.11.

 

 

26.

 

Нузет Умеров.

08.11.

 

 

27.

 

Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом.

10.11.

 

 

28.

 

Контрольна робота № 2. Навичка читання мовчки.

11.11.

 

 

 

29.

 

Казки українських письменників

Вступ до теми. Казки українських письменників. Л.Письменна «Як зажурився веселий казкар».

15.11.

 

 

30.

 

Не роби іншому того, чого сам не любиш. Іван Франко «Лисичка і Журавель». Прислів’я.

17.11.

 

31.

Позакласне читання.

 

18.11.

 

 

32.

 

Леся Українка. «Казка про Оха-чудодія».

22.11.

 

 

33.

 

Казки Василя Сухомлинського із школи під Голубим Небом. Учіться фантазувати. В. Сухомлинський «Дід Осінник».

24.11.

 

 

34.

 

Учіться фантазувати. Василь Сухомлинський «Снігуроньчина пісня».

25.11.

 

 

35.

 

Художній світ пізнавальних казок Оксани Іваненко. Коли твір відкриває свої таємниці. О. Іваненко «Синичка» (скорочено).

29.11.

 

 

36.

 

О. Іваненко «Синичка» (продовження).

01.12.

 

 

37.

 

Позакласне читання.

 

02.12.

 

 

38.

 

Допоможемо пташкам узимку. Анатолій Качан «Крихта хліба». Леонід Глібов «Хто вона?».

 

 

 

39.

 

Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Казки українських письменників».

 

 

 

40.

 

Контрольна робота № 3. Усний переказ прочитаного твору.

 

 

 

41.

 

Оксана Караванська.

 

 

 

 

42.

 

Оксана Караванська.

 

 

 

 

43.

 

Позакласне читання.

 

 

 

 

44.

 

Контрольна робота № 3. Навичка читання вголос.

 

 

 

45.

 

Повтори і пригадай.

 

 

 

 

46.

 

Легенди. Байки. П’єси.

Вступ до теми. Легенда – вигадане і реальне. Творчість Івана Липи. Іван Липа «Лада Прекрасна» (скорочено).

 

 

 

 

31.08.2016                             М.О.Водоп’янова

 

 

Математика

 

(за підручником Ф.М.Рівкінд, Л.В.Оляницької )

 

І семестр (61 год)

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

 

 

1.

 

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

 за 2 клас

Нумерація чисел у межах 100. Додавання і віднімання чисел у межах 100 на основі нумерації. Додавання і віднімання 0, віднімання рівних чисел. розпізнавання геометричних фігур. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. (№№ 1-12)

 

 

 

2.

 

Нумерація чисел у межах 100. Переставний і сполучний закони додавання. Довжина, маса, місткість, час як властивості предметів навколишнього світу. Задачі на знаходження суми трьох доданків. (№№ 13-23)

 

 

 

3.

 

Прийоми усного додавання віднімання у межах 100. Додавання і віднімання чисел частинами. Розпізнавання геометричних фігур. Задачі на різницеве порівняння. (№№ 24-35)

 

 

 

4.

 

Взаємозв'язок між додаванням і відніманням. Рівняння. Задачі на знаходження невідомого доданка. Одиниці вимірювання довжини – сантиметр, дециметр, метр. Побудова відрізка заданої довжини. (№№ 36-48)

 

 

 

5.

 

Рівняння. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного, невідомого від’ємника. Коло і круг. Співвідношення між одиницями вимірювання довжин. Порівняння іменованих чисел. Дії з іменованими числами. (№№ 49-60)

 

 

 

6.

 

Додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд. Залежність результатів додавання і віднімання від зміни одного з компонентів дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Периметр многокутника. (№№ 61-71)

 

 

 

7.

 

Перевірка додавання відніманням. Складання і розв’язування обернених задач. Кілограм, центнер. (№№ 72-81)

 

 

 

 

8.

 

Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Додавання суми до числа. Задачі на дві дії. Доба, тиждень, місяць, рік. Порівняння іменованих чисел. Дії з іменованими числами. (№№ 82-91)

 

 

 

9.

 

Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Віднімання суми від числа. Задачі на різницеве порівняння. Порівняння іменованих чисел. Визначення часу за годинником. (№№ 92-102)

 

 

 

10.

 

Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Задачі на дві дії. Дії з іменованими числами. (№№ 103-113)

 

 

 

11.

 

Табличне множення і ділення. Взаємозв’язок між множенням і діленням. Назви компонентів і результату дії множення. Переставний закон множення. Розв’язування задач. Периметр квадрата. (№№ 114-125)

 

 

 

12.

 

Табличне множення і ділення. Назви компонентів і результату дії ділення. Числові рівності і нерівності. Розв’язування задач. Периметр прямокутника. (№№ 126-137)

 

 

 

13.

 

Рівняння на знаходження невідомих компонентів дій множення і ділення. Задачі на знаходження невідомих – множника, діленого, дільника. Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дій. (№№ 138-148)

 

 

 

14.

 

Множення на 1 і на 0; ділення на 1; ділення 0. Обчислення значень числових виразів, які містять кілька арифметичних дій одного або різних ступенів без дужок і з дужками.

 

 

 

15.

 

Розв’язування задач на 2 – 3 дії різних ступенів.

 

 

 

16.

 

Обчислення значень числових виразів, які містять кілька арифметичних дій одного або різних ступенів без дужок і з дужками. Множення і ділення числа на 10. Ділення рівних чисел. (№№ 160-173)

 

 

 

17.

 

Контрольна робота.

 

 

 

18.

 

Аналіз контрольної роботи.

 

 

 

19.

 

Нумерація чисел у концентрі «Тисяча».

Усне та письмове додавання чисел у межах 1000

Трицифрові числа. Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Задачі на 2 – 3 дії різних ступенів. (№№ 174-183)

 

 

 

20.

 

Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Лічильна одиниця – сотня. Лічба сотнями. Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Задачі на 2 – 3 дії різних ступенів. (№№ 184-193)

 

 

 

21.

 

Місце числа у натуральному ряді. Попереднє і наступне числа. Порівняння чисел на основі порядку їх слідування у натуральному ряді. Задачі на 2 – 3 дії різних ступенів. (№№ 194-204)

 

 

 

22.

 

Читання і запис чисел у розрядній таблиці. Розряд сотень. Позиційне значення цифри в записі трицифрового числа. Порівняння чисел. Розрядні числа. Додавання і віднімання на основі розрядного складу чисел. Задачі на 2 – 3 дії різних ступенів. (№№ 205-214)

 

 

 

23.

 

Читання і запис чисел у розрядній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Загальна кількість одиниць, десятків, сотень у трицифровому числі. Міліметр. Задачі на 2 – 3 дії різних ступенів. (№№ 215 -225)

 

 

 

24.

 

Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа. Кілометр. Ознайомлення з групами взаємопов’язаних величин, які перебувають у пропорційній залежності. Задачі на 2 – 3 дії різних ступенів. (№№ 226 -237)

 

 

 

25.

 

Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа. Додавання і віднімання іменованих чисел. прості задачі, що містять групу взаємопов’язаних величин. Периметр прямокутника (квадрата). (№№ 238-247)

 

 

 

26.

 

Тонна. Співвідношення між одиницями вимірювання маси. Порівняння іменованих чисел. ознайомлення з групами взаємопов’язаних величин, які перебувають у пропорційній залежності: загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів. Задачі на зведення до одиниці. (№№ 248-258)

 

 

 

27.

 

Контрольна робота

 

 

 

28.

 

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

29.

 

Додавання і віднімання числа 1 виду 170 + 1; 187 - 1. Попереднє і наступне числа у натуральному ряді. Числові рівності і нерівності. Задачі на дві дії першого ступеня.

(№№ 259-268)

 

 

 

30.

 

Додавання на основі десяткового складу числа. Знаходження значення виразу при заданих значеннях змінної. Задачі на дві дії першого ступеня. (№№ 269-278)

 

31.10.

 

 

31.

 

Віднімання на основі десяткового складу числа. Ознайомлення з групами взаємопов’язаних величин, які перебувають у пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи. (№№ 280-290)

01.11.

 

 

32.

 

Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа. Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці. (№№ 291 300)

 

02.11.

 

 

33.

 

Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Уявлення про нерівності зі змінною. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. (№№ 301-310)

03.11.

 

 

34.

 

Додавання і віднімання способом округлення. Складені задачі на 2-4 дії. (№№ 311-320)

07.11.

 

 

35.

 

Додавання круглих чисел. розширена задача на спосіб зведення до одиниці. Розв’язування здачі виразом, арифметичними діями з поясненням. (321-330)

08.11.

 

 

36.

 

Віднімання круглих чисел. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. (№№ 331-339)

09.11.

 

 

37.

 

Усне віднімання трицифрових чисел виду 480 – 250. Задача на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. Розв’язування нерівностей. (№№ 340-348)

10.11.

 

 

38.

 

Додавання круглих чисел на основі правила додавання числа до суми виду 230 + 300, 230 + 50. Задачі, що містять величини, які перебувають у пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи. (№№ 349-357)

14.11.

 

 

39.

 

Віднімання круглих чисел на основі правила віднімання числа від суми виду 530 – 200, 530 - 20. Прості та складені іменовані числа. Порівняння іменованих чисел. задачі, які є комбінацією вивчених видів простих задач. (№№ 358-366)

15.11.

 

 

40.

 

Додавання круглих чисел на основі правила додавання числа до суми виду 230 + 80. Розв’язування рівнянь. Складені задачі на   2 – 4 дії. (№№ 367-377)

16.11.

 

 

41.

 

Віднімання круглих чисел на основі правила віднімання  суми від числа виду 230 - 80. Розв’язування рівнянь. Задачі на обчислення довжини сторони прямокутника за відомим периметром і довжиною іншої його сторони. (№№ 378-389)

17.11.

 

 

42.

 

Контрольна робота

21.11.

 

 

43.

 

Аналіз контрольної роботи.

Додавання і віднімання вивчених видів. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків.(№№ 390-400)

22.11.

 

 

44.

 

Додавання і віднімання вивчених видів. Складені задачі на 2-4 дії. (№№ 401-409)

23.11.

 

 

45.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.

24.11.

 

 

46.

Алгоритм виконання письмового додавання. Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел без переходу розряд. Розпізнавання кола і круга за істотними ознаками.   (№№ 410-419)

28.11.

 

 

47.

 

Алгоритм виконання письмового віднімання. Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел без переходу через розряд. Задачі на знаходження периметра прямокутника.

(№№ 420-429)

29.11.

 

 

48.

 

Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд. Коротка форма коментування письмового додавання. Складання задач на дві дії за даним виразом. (№№ 430-438)

30.11.

 

 

49.

 

Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць. (№№ 439-447)

01.12.

 

 

50.

 

Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд. Коротка форма коментування письмового віднімання. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. (№№ 448-456)

05.12

 

 

51.

 

Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд виду 400 - 125. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць.

(№№ 457-465)

06.12.

 

 

52.

 

Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд. Прості та складені задачі на визначення тривалості події, часу початку і часу закінчення події.

(№№ 466-475)

 

 

 

53.

 

Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. знаходження числового значення виразу при заданих значеннях змінної. (№№ 476-484)

 

 

 

54.

 

Закріплення письмових прийомів додавання і віднімання чисел у межах 1000. Розв’язування рівнянь. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць. (№№ 485-494)

 

 

 

55.

 

Усне й письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел. розпізнавання геометричних фігур на кресленні. Порівняння іменованого числа та суми іменованих чисел. задачі на знаходження периметра квадрата. (№№ 495-505)

 

 

 

56.

 

Усне й письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Складені задачі на 2 – 4 дії. (№№ 506-516)

 

 

 

57.

 

Контрольна робота.

 

 

 

58.

 

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

59.

 

Усне множення і ділення чисел у межах 1000.

Властивості множення і ділення

Переставний закон множення. Задачі на кратне порівняння добутків. (№№ 517-524)

 

 

 

60.

 

Сполучний закон множення. Розв’язування простих задач способом складання рівнянь. (№№ 525-534)

 

 

 

61.

 

Переставний і сполучний закони множення. Задачі на величини, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість. (№№ 545-544)

 

 

 

31.08.2016                             М.О.Водоп’янова

 

 

Фізична культура

 

І семестр (46 год)

 

№ п/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

 

 

1.

 

Теоретико-методичні знання

Відродження сучасних Олімпійських ігор. Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри.

 

 

 

2.

 

Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави. Фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень. Дихання під час виконання фізичних вправ. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри.

 

 

 

3.

 

Основні правила загартування. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами. Олімпійські ігри Стародавньої Греції. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Рухливі ігри.

 

 

 

4.

Способи рухової діяльності

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: сіди (нахили тулуба з різними положеннями ніг). Рухлива гра «Фрісбі».

 

 

 

5.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: сіди (нахили тулуба з різними положеннями ніг). Рухлива гра «Фрісбі».

 

 

 

6.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: сіди (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). Рухлива гра «Фрісбі».

 

 

 

7.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). Рухлива гра «Вгадай, чий голос?»

 

 

 

8.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (згинання і розгинання рук в упорі на стегнах). Рухлива гра «Вгадай, чий голос?»

 

 

 

9.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (згинання і розгинання рук в упорі на стегнах). Рухлива гра «Вгадай, чий голос?»

 

 

 

10.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (згинання і розгинання рук в упорі на стегнах). Рухлива гра «Світлофор».

 

 

 

11.

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і навпаки). Рухлива гра «Світлофор».

 

 

 

12.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і навпаки). Рухлива гра «Світлофор».

 

 

 

13.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: упори (перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор боком і навпаки). Рухлива гра «Подоляночка».

 

 

 

14.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: виси (підтягування у висі лежачи). Рухлива гра «Подоляночка».

 

 

 

15.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: виси (підтягування у висі лежачи). Рухлива гра «Подоляночка».

 

 

 

16.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Положення тіла у просторі: виси (підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата)). Рухлива гра «Подоляночка».

 

 

 

17.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши.  Рухлива гра «Мак».

 

 

 

18.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши.  Рухлива гра «Мак».

 

 

 

19.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: два перекиди вперед злито. Рухлива гра «Мак».

 

 

 

20.

 

Організаційні вправи, загально розвивальні вправи. Елементи акробатики: два перекиди вперед злито. Рухлива гра «Мак».

 

 

 

21.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: два перекиди вперед злито. Рухлива гра «Мак».

 

 

 

22.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. Рухлива гра «Дрова».

 

 

 

23.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. Рухлива гра «Дрова».

 

 

 

24.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Елементи акробатики: «міст» із положення лежачи. Рухлива гра «Дрова».

 

 

 

25.

 

Вправи для оволодіння навичками пересувань

Правила безпеки під час занять із застосуванням пересувань. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. «Човниковий біг» 4 х 9м. Рухлива гра    «Гуси-лебеді».

 

 

 

26.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. «Човниковий біг» 4 х 9м. Рухлива гра    «Гуси-лебеді».

07.11.

 

 

27.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. «Човниковий біг» 4 х 9м. Рухлива гра    «Гуси-лебеді».

09.11.

 

 

28.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Біг з високого старту. Рухлива гра «Квач».

10.11.

 

 

29.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Біг з високого старту. Рухлива гра «Квач».

14.11.

 

 

30.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Біг з високого старту. Рухлива гра «Квач».

16.11.

 

 

31.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра «Команда швидконогих».

17.11.

 

 

32.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра «Команда швидконогих».

 

 

 

33.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра «Команда швидконогих».

 

 

 

34.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Рівномірний біг. Рухлива гра «Білі ведмеді».

 

 

 

35.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Рівномірний біг. Рухлива гра «Білі ведмеді».

 

 

 

36.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Рівномірний біг. Рухлива гра «Білі ведмеді».

 

 

 

37.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: кроки з притупуванням. Рухлива гра «Білі ведмеді».

 

 

 

38.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: кроки з притупуванням. Рухлива гра «Горішки».

 

 

 

39.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: кроки з притупуванням, «вірьовочка». Рухлива гра «Горішки».

 

 

 

40.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: «вірьовочка», «вихилясник», «припадання». Рухлива гра «Горішки».

 

 

 

41.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: найпростіші кроки комбінації з елементів українського танцю. Рухлива гра «Горішки».

 

 

 

42.

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: найпростіші кроки комбінації з елементів українського танцю. Рухлива гра «Горішки».

 

 

 

43.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Танцювальні кроки: ритмічні завдання. Рухлива гра «Повінь».

 

 

 

44.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по похилій гімнастичній лаві однойменним та різнойменним способами.  Рухлива гра «Повінь».

 

 

 

45.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним та різнойменним способами.  Рухлива гра «Повінь».

 

 

 

46.

 

Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним та різнойменним способами.  Рухлива гра «Повінь».

 

 

 

 

 

31.08.2016                             М.О.Водоп’янова