Картки для індивідуального опитування
Природознавство, 3 клас
«Вода»
1 – варіант
1. Запиши, у яких станах перебуває вода у природі. Напиши приклади.
Стан води |
|
|
|
Приклад |
|
|
|
2. Запиши властивості води: _________________________________
_________________________________________________________
3. Познач правильний варіант.
Нерозчинні у воді речовини – це:
Цукор, сіль, сода;
Кисень, вуглекислий газ;
Пісок, олія, крохмаль.
2 – варіант
1. Запиши, у яких станах перебуває вода у природі. Напиши приклади.
Стан води |
|
|
|
Приклад |
|
|
|
2. Запиши властивості води: __________________________________
__________________________________________________________
3. Познач правильний варіант.
Розчинні у воді речовини – це:
Борошно, глина, масло;
Кисень, сіль, сода ;
Пісок, олія, крохмаль.
Картки для індивідуального опитування
Природознавство, 3 клас
«Повітря»
1 – варіант
1.Допиши:повітря – це _________________________________________
2.Напиши, які речовини входять до складу повітря: ____________________________________________________________
3.Де вночі холодніше?
а) над суходолом; б) над водною поверхнею
4.Вкажи неправильне твердження.
а) тепле повітря розширюється і піднімається вгору;
б) холодне повітря стискається і опускається вниз;
в) тепле повітря стискається і опускається вниз.
5.Допиши: направлений рух повітря – це ___________________________
2 – варіант
1. Напиши властивості повітря.
__________________________________________________________________
2. Завдяки якій властивості повітря надувний матрац не тоне у воді?
______________________________________________________________
3. Яке твердження НЕ є правильним?
а) при нагріванні повітря розширюється;
б) товстий шар повітря захищає Землю;
в) повітря білого кольору.
4. Завдяки якій властивості повітря підстрибує м’яч? ______________________________________________________________
Картки для індивідуального опитування
Природознавство, 3 клас
«Корисні копалини. Ґрунти»
1 – варіант
1.Доповни речення: корисні копалини – це _____________________________________________________________
2.Доповни схему.
Корисні копалини |
||
___________ |
Рудні |
___________ |
____________ ____________
|
____________ ____________
|
графіт глина |
3.Яку корисну копалину людина використовує для будівництва пам’ятників?
а) торф; б) граніт; в) буре вугілля.
4.Запиши, якою корисною копалиною користуються учителі та учні в школі: ________________________________________________________________
2 – варіант
1.Доповни речення: корисні копалини – це _________________________________________________________________
2.Доповни схему.
Корисні копалини |
||
___________ |
__________ |
Нерудні |
____________ ____________
|
мідна руда алюмінієва руда
|
__________ __________ |
3.Яку корисну копалину людина використовує на будівництві?
а) торф; б) буре вугілля; в) пісок.
4.Запиши, яку корисну копалину людина використовує для приготування їжі: __________________________________________________________________
3 – варіант
1.Допиши: ґрунт – це ____________________________________________
2.Допиши: основна властивість ґрунту - ___________________________
3.Що входить до складу ґрунту?
а) повітря, перегній, граніт, вода, пісок, глина;
б) вода, перегній, повітря, граніт;
в) перегній, повітря, вода, пісок, глина.
4.Про що свідчить дослід: якщо ґрунт кинути у воду, з’являться бульбашки. Це_______________________________________
5.Як називається ґрунт, багатий на перегній?
а) піщаний; б) чорнозем; в) глинистий.
4 – варіант
1.Допиши: ґрунт – це ____________________________________________
2.Допиши: основна властивість ґрунту - ____________________________
3.Що не входить до складу ґрунту?
а) повітря, вода, пісок, мінеральні речовини;
б) крохмаль, цукор;
в) перегній, пісок, глина.
4.Про що свідчить дослід: якщо ґрунт кинути у воду, з’являться бульбашки. Це______________
5.Родючість ґрунту залежить від кількості …
а) води; б) піску; в) перегною.