Картки для індивідуального опитування

Природознавство, 3 клас

«Вода»

 

1 – варіант

 

1. Запиши, у яких станах перебуває вода у природі. Напиши приклади.

Стан води

 

 

 

Приклад

 

 

 

 

2. Запиши властивості води: _________________________________

_________________________________________________________

 

3. Познач правильний варіант.

Нерозчинні у воді речовини – це:

       Цукор, сіль, сода;

       Кисень, вуглекислий газ;

       Пісок, олія, крохмаль.

 

2 – варіант

1. Запиши, у яких станах перебуває вода у природі. Напиши приклади.

Стан води

 

 

 

Приклад

 

 

 

 

2. Запиши властивості води: __________________________________

__________________________________________________________

 

3. Познач правильний варіант.

Розчинні у воді речовини – це:

       Борошно, глина, масло;

       Кисень, сіль, сода ;

       Пісок, олія, крохмаль.

 

Картки для індивідуального опитування

Природознавство, 3 клас

«Повітря»

 

1 – варіант

1.Допиши:повітря – це _________________________________________

2.Напиши, які речовини входять до складу повітря: ____________________________________________________________

3.Де вночі холодніше?

а) над суходолом;    б) над водною поверхнею

4.Вкажи неправильне твердження.

а) тепле повітря розширюється і піднімається вгору;

б) холодне повітря стискається і опускається вниз;

в) тепле повітря стискається і опускається вниз.

5.Допиши: направлений рух повітря – це ___________________________

 

2 – варіант

1. Напиши властивості повітря.

__________________________________________________________________

2. Завдяки якій властивості повітря надувний матрац не тоне у воді?

______________________________________________________________

3. Яке твердження НЕ є правильним?

а) при нагріванні повітря розширюється;

б) товстий шар повітря захищає Землю;

в) повітря білого кольору.

4. Завдяки якій властивості повітря підстрибує м’яч? ______________________________________________________________

 

 

Картки для індивідуального опитування

Природознавство, 3 клас

«Корисні копалини. Ґрунти»

1 – варіант

1.Доповни речення: корисні копалини – це _____________________________________________________________

 

2.Доповни схему.

Корисні копалини

___________

Рудні

___________

____________

____________

 

____________

____________

 

графіт

глина

 

3.Яку корисну копалину людина використовує для будівництва пам’ятників?

а) торф;          б) граніт;              в) буре вугілля.

4.Запиши, якою корисною копалиною користуються учителі та учні в школі: ________________________________________________________________

 

2 – варіант

1.Доповни речення: корисні копалини – це _________________________________________________________________

 

2.Доповни схему.

Корисні копалини

___________

__________

Нерудні

____________

____________

 

мідна руда

алюмінієва руда

 

__________

__________

 

3.Яку корисну копалину людина використовує на будівництві?

а) торф;          б) буре вугілля;              в) пісок.

4.Запиши, яку корисну копалину людина використовує для приготування їжі: __________________________________________________________________

3 – варіант

1.Допиши: ґрунт – це ____________________________________________

2.Допиши: основна властивість ґрунту - ___________________________

3.Що входить до складу ґрунту?

а) повітря, перегній, граніт, вода, пісок, глина;

б) вода, перегній, повітря, граніт;

в) перегній, повітря, вода, пісок, глина.

4.Про що свідчить дослід: якщо ґрунт кинути у воду, з’являться бульбашки. Це_______________________________________

5.Як називається ґрунт, багатий на перегній?

а) піщаний; б) чорнозем;             в) глинистий.

 

 

4 – варіант

1.Допиши: ґрунт – це ____________________________________________

2.Допиши: основна властивість ґрунту -  ____________________________

3.Що не входить до складу ґрунту?

а) повітря, вода, пісок, мінеральні речовини;

б) крохмаль, цукор;

в) перегній, пісок, глина.

4.Про що свідчить дослід: якщо ґрунт кинути у воду, з’являться бульбашки. Це______________

5.Родючість ґрунту залежить від кількості …

а) води;      б) піску;        в) перегною.